Johan sitä tulikin taas nysväiltyä sisällä melkein kuukauden päivät... Tänään sentään jalkauduin kierrätyskeskukseen asti ja onneksi,sillä saalista tuli "pietarillisen" verran.

Kahvikupposia ja muutama tassi.Tuo yksi erillinen tassi on tarkoitus joskus käyttää hyödyksi muussa tarkoituksessa.Pari lusikkaakin löytyi ja nekin materiaaliksi tulevaisuutta varten.Kaikki á 20snt.

Punainen pieni kansio on ruoka-aiheinen,joten tästä tulee oiva lisä kummipojan tuparilahjaan.Siihen on hyvästi vielä aikaa,sillä intti jatkuu ensi tammikuuhun asti.Sitten on edessä muutto omaan luukkuun ja opiskelemaan.Poitsu on jo kokki,joten sitä alaa siis.Kansio oli ilmaisten puolella ja kuin uusi :) Pikku vampyyri-kirja- need I say more? 1,50e. Nuo näytelsit olivat kiva ylläri.Hyvin ovat tuttua tavaraa patskun labrasta,nämäkin lasit olivat ilmaisia->materiaaliksi askarteluihin.

Kangastilkkuja ilmaispuolelta. Jotain oli mielessä,mutta se taisi mennä jo...

Naisten jakkutakki 2e. Kauheat olkatoppaukset eikä mene kiinni,mutta toppaukset saa pois ja takki näytti hyvältä ihan avonaisenakin :) Tosin vähän liian siisti mulle,mutta hyvä olla kaapissa kun ei maksanutkaan juuri mitään.

Heposia olen jo tovin keräillyt.En kuitenkaan sillä tavalla keräillyt kuin kahvikuppeja vaan pollet ovat osa "kipsaa ja koristele"-projektia.

 kohta jatkuu

 Ok. Tässä välissä piti käydä kaupungissa,kun molemmat mukulat olivat muualla (Uho kalassa ja Taisto  mummilassa).

Palataan vielä yhden kuvan kanssa

Mulla on seurannassa monia loistavia blogeja (,joita en vielä ole tuohon sivuun saanut laitettua...) ja yksi niistä on Ponituisuuksia. En tiedä josko nämä ko. blogistille kelpaavat,mutta kun hinta oli vaivaiset 20snt kpl niin pakkohan se oli ponit ottaa. Itse olen leikkinyt pikkulikkana juuri tuolla persikan värisellä sydänponilla :) Uho ihmetteli,että oliko siihen aikaan jo My Little Ponyt keksitty... Höh senkin rontti ;)

(Jos poneja ei kaivata tuolla blogissa niin sitten ne saa seuraava haluava postimaksujen hinnalla)

Kierkestä tarttui mukaan vielä jättikokoinen "Minä vaaleanpunainen pantteri"-sarjiskirja 3e sekä pari autoa ja hieno muovileijonalelu á 20snt.

Kirpparillakin kerettiin käymään, mutta eipä sieltä mitään löytynyt. Hirveitä hintoja vain!

Jospa nyt sitten vetäis ketarat oikoselleen ja huilaisi ennen iltamähkintää ja -taisteluita "siis,mähän en mee nukkumaan vielä kert on niin valoisaa ja kellokin on vasta puol ykstoista / Ei mun tartte vielä mennä kun on kesäloma/ Kun mulla olis vielä yks juttu täs koneella/ mutkumutku ei muutkaan mee tähän aikaan/ hitto sä oot niin tyhmä/ Mä en oo kerennyt yhtään pelaan tänään (et niin kulta kun olet juossut 9tuntia putkeen pihalla)/ Eiks me voitais vielä vähän aikaa valvoa?Pliiiis" jnejne... Tällä lailla.Koskahan nuo ipanapat uskovat,että mun sana on laki niin kauan kun punkkaavat täällä.

Kylläpä on kivaa kun on kesäloma ;)