Käytiin ihan pikapikaa kirpparilla ja kierrätyksessä. Kesälomat näkyvät kirpparipöytien tyhjyydessä,mutta silti löytyi jotain pientä- kaulin ja lusikat,eri pöydistä,molemmat 1e. Jos vaikka joskus innostuisi fimosta yms. massoista niin niille tarvii oman kaulimen,jota ei enää massailun jälkeen saa käyttää ruokatarkoituksiin. (jos vaikka joskus- intoa on jo,mutta massoja en ole vielä löytänyt...)

Lusikat ovat aikas massivisia ja tulevat materiaaliksi "sitten joskus" tarkoituksiin.

Kierrätyksessäkin pyörähdettiin,mutta katsominen oli aika pintapuolista sillä ipanat vuorotellen soittivat ruikuttaakseen... Ei niillä mikään hätä ollut ja me oltiin siinä puolen kilsan päässä,mutta just sitä normaalia "toi sanoi niin ja toi teki näin,saaksmä ottaa,miks en saa...vitiviti"

Tyhjin käsin ei siltikään tarvinnut lähteä ja hyvä niin,sillä mä olen pahispäällä jos en tee löytöjä ;)

Taistolle ritari ja Uholle tiikeri ja Stitch-hahmo.Pokemon  (toi v.lila örkki) ja Pappasmurffi menevät yhteisiin kokoelmiin.

Lanard´in poni. Tämä lähtee sikäli jos kelpaa jollekin keräilijälle.

Nämä on aika söpöjä :) Varsinkin toi vaaleanpunainen. Nää näyttäis wannabe-animeilta,mutta pitänee ottaa selvää tarkemmin,että mihinkä sarjaan kuuluvat.Näitäkin vissiin joku keräilee... (kröhöm...en minä ainakaan ;D)

Tädää!! Lepakko! Mulle tuli viikkoja sitten visio korusta- onneksi jaksoin laittaa sen muistiin (yöllä ennen nukahtamista). Siihen kuului mm. lepakko. Että sitten vielä sitä omaa aikaa tarttis löytää.

Ja mitäpä olisi kierkekäynti ilman kuppeja?! Ei niin mitään munkaan mielestä

Mulla vissiin jo onkin toi sininen kuppi,mutta väliäkö tuolla.

(saksa-kanavalta alkoi juuri Twin Peaks-- dubattuna!! Voi ziisus!! Ihan karmeeta shaissea!! Totaalisen raiskattu versio; kuulosti ihan kimppakivalta...)

Jepulis. Noi pony-jutu ovat alkaneet kiehtomaan-ehkä liiankin kanssa. Niitähän myydään nykyään ylläripusseissakin niin kuin gormiteja pojille. Hittolainen! Olihan se pakko minun niitäkin nyt sitten ostaa pari... Mulla taitaa olla joku outo riippuvuus noihin ylläripusseihin...Laittelen niistäkin joskus kuvaa. Taitaa olla pakko myös pistää kategoriat keräilyblogiinkin poneille ja kahvikupeillekin. Niin ja jätkien legominifiguille ja mun sammakoille ja smurffeille ja hesehauvoille ja smarties-ukkeleille....