Mä en ole pitkiin aikoihin päivittänyt keräilyblogiani. Aikomus on ollut kyllä kova,mutta tää saamattomuus vaivaa (kaiken muun ohella). Pezejä on tullut runsaasti uusia ja vaihdokkilaarikin on täyttynyt mukavasti. Tilanne on kuitenkin se,että vaihdokit ja varsinaiset ovat menneet sekaisin kun hätäpäissäni olen työntänyt pezejä siivoskellessani ties mihin lokoseen (omat sponttaanit ruumiinaukot poisluettuina! toim.huom.). Tämä siis meinaa, että mun on tarvis aloittaa homma alusta... arvatkaapas nappaako?! onko aikaa?!

No,mutta joka tapauksessa haluan esitellä uusimman ihanuuden pezpuolelta. Eräs kommentoija täällä blogissa oli huomannut keräilyintoni ja kysäisi ystävällisesti tohdinko/huolinko jokeri-pezin joukkoon tummaan. Vai huolinko :D Jestas, mä olin niiiin yltiöinnoissani saadessani paketin,jossa oli mukana myös pojille mm.jäkis- ja pokemonkorttejakin! Uho ei meinannut housuissaan pysyä kun korteissa oli myös nimmarilla varustettu jäkiskortti :D Nöyrin kiitokseni- äidin sydäntä lämmittää kun lapsi on onnellinen ;D

Ja tässä kuva minun ihanuudesta:

Niin täydellinen!

Myös kumiankat saivat parveensa uusia tulokkaita.Bestis oli hankkinut nämätten ystävänpäivälahjaksi. Ison ankan kaulatagissa lukee "A single rose can be my garden...a single friend, my world"- Niin oli kaunista ja totta,että meikäläisen piti nieleskellä etten olisi paljastunut ihan herkkikseksi... (musta on tulossa ihan hirvee nössökkä,enää ei ees Idols´ia voi kuivin silmin katsella?!)

Ruotsinlaivallakin kerettiin käydä hiihtolomalla ja sieltä karkkikassien lisäksi mukaan lähti pari pezautoa.Niistä ja risteilystä laitan erikseen postausta. Jos mä tähän rupeen jaaritteleen matkasta niin eihän sitä kestä ees erkkikään...

(hyvä kun ite jaksan oikolukee ;D)

 

Helmet ovat alkaneet taas kiehtoa. Ei sillä,ettäkö mitään kummaa saisin aikaiseksi ja varsinkaan nyt kun taas on ollut parin viikon tauko humiran ja trexanin pistelyssä (=v*tun räpylät eivät toimi) antibioottikuurin vuoksi. Raijasin ne(helmet) nyt kuitenkin ihan vaan kiusan vuoksi keittiön pöydälle- voin siinä sitten hiljaa itekseni kirota ja vaipua messevään itsesääliin ;D *hähäähh* emmä nyt kuitenkaan! Vaikka kyllä mä kiroon ihan s**tanasti...;D

Aloitin korvisparia ja sain toisen korviksen valmiiksi,mut sitten näin puolivahingossa syrjäsilmällä toiset upeat korvisaihiot ja jatkoinkin niistä. Paha vain,että menin rikkomaan niistä toisen aihion koukkurinkulan,eli se on nyt täysin käyttökelvoton. Ukko-kulta sanoi käyvänsä huomenna kaupasta hakees pikaliimaa ja kokeillaan josko rinkulan saisi sillä korjattua. Ei muuten haittaisi,mutkun mä en laisinkaan muista mistä kummasta ne aihiot ovat mulle tulleet,joten en voi mennä uuttakaan ostamaan...(ihme tampio minäkin). No,jäi siis kummatkin korvisparit tekemättä ja tänään aloitin uusia kun sain postissa HelmiQ:n tilauksen. Äiteelle tein yhet korvikset ja yksiä omia aloitin taas; ne on kyllä hyvin suunniteltu eli puoliksi tehdyt ;) Samalla sisäänhenkäyksellä aloitin myös kaulakorua. Siinä on aivan mahtava se lasinen riipus ja pakkohan siitäkin olis saada täydellinen,se kun on myös menossa VIP´lle (very important person). 

Mielessä oli vielä eilen idea kaulakoruun,mutta kun vietin rattoisan päivän hyvän ystävän seurassa idea taisi hävitä jossain vaiheessa päivää. On se kyllä outo fiilis kun muistaa,että joku idea oli ja ihan pieni haisukin siitä on,mutta silti ei muista kuin sen,että "vau,vähänkö hyvä idis!" Kun en muista ees oliko kyseessä minkävärinen ja tyylinen ja tuliko jotain riipusta siihen vai oliko pelkkiä helmiä...

No ideat tulee ja menee,mutta hyvät ystävät pysyy :D Päivä oli kuten jo mainitsin todella mukava. Turinoitiin puoli päivää keittiön pöydän ääressä ja välillä vedettiin pizzaa niin,että napa natisi :) Taisto oli ylpeä kun hänen kummitätinsä tuli käymään ja teki sen asian kaikille selväksi. Iltapäivän puolella poika kysyi luvan pyytää paras kaveri käymään ja kun Aatu sitten tuli niin Taisto oli heti ovella selittämässä "tuolla on sitten mun kummitäti,mut ei se haittaa kyllä säkin voit tulla.Tulepas tänne keittiöön kattomaan mun kummitätiä" Ja Tädille ehätti neuvomaan "No, I-täti, tutustuppas nyt minun kaveriini Aatuun. Aatu sanoppas hei I-tädille" Kyllä mulla nyki suupielissä epelin käyttäytyminen.

(no kattokaa ny,taas mä olen ihan rönsyillyt vaikka piti kertoa nyt pelkästään keräilykohteista...)

Ja se tilaus HelmiQ´sta

Koska mä en muista nykyään mitään niin päätin tästä lähtien kuvata myös kaikki tilaukset nettikaupoista(siltä varalta,että taas onnistun rikkomaan jotain). Huopapalleroiset olivat ihania ja niistä tein heti äidille korvikset, toiset tulevat itelleni jahka kerkiän ne seivästään.

Huopapalloja on aina tehnyt mieli kokeilla ite tehdä,mutta toistaiseksi asia on jäänyt ja jää vastaisuudessakin varmasti sillä se vaatii kuitenkin aika paljon käsiltä...

 

Joo-o,jos mä nyt tästä sitten alan valmistautua True Bloodin jaksoon ja palailen jossain vaiheessa siihen risteilyyn :)