Ihan tässä kuulkaas hiljaseksi vetää kun tunnustuksia satelee. Nöyrin kiitos ja niksniiaus Sukka-Marille, Liisaxille ja Mialle :D

Ohjeet siis kerro 7 asiaa itsestäsi ja pistä tunnustus eteenpäin 7:lle.

(voi apua,mä olen todella huono näissä)

1.Mä rakastan villasukkia.Kuljen niissä kesät talvet. Silti mulla on niitä vain kolmet,joista ihan omia on yhdet,mieheltä olen kähminyt parit. Haaveissa on oppia joskus neulomaan villasukkia.

2.Olen äärettömän nirso ruuan suhteen. Ruoka mitä en itse ole tehnyt koskaan on tavallisuudesta poikkeavaa ja siksi epäilyttävää. Mies on opettanut lapset syömään eri ruokia...

3.Mulle tulee kausia,jolloinka pitäydyn melkein vain yhdessä tai kahdessa syötävässä viikkoja. Ammattikorkeassa opiskellessa söin 2,5 kk:tta lähes pelkästään Weetos-suklaamuroja.Tällä hetkellä on menossa "näkkileipä+maksamakkara"-viikot.

4.Tykkään hurjasti irvistelystä ja varsinkin kameralle.Mies on onnistunut saamaan runsain mitoin kunnon "lompakkomatskua" ( eli kuvia lompakossa,joita sitten näytellään tuttaville yms. ihmisille.Lompakkokuvat ovat useimmiten lasten/lastenlasten tai lemmikkien kuvia).Muutaman kerran olen jäänyt pahasti kiinni vieraalle henkilölle irvistelystä-en siis ole vieraille naamaani väännellyt,mutta he ovat tulleet vahingossa paikalle ja lähteneet enempi järkyttyneinä pois...

5.Pelkään pellejä,ahtaita paikkoja enkä pidä vedestä (muutoin kun mukissa).

6.Mulla on kohtalaisen korkea kipukynnys,josta olen hyvin kiitollinen ;D Olen kävellyt lantio murtuneena (hiusmurtumia) niiden parantumiseen asti tietämättä mistä on kysymys.

7.Pidän vaatteista,mutta en päälläni.Erityisesti alusvaatteet tuottavat ongelmia- mä vaan olen vääränmallinen.Jos ei ole pakko en pidä alusvaatteita (rintsikat ovat helvetistä ;D ).Kotona päällä on yleensä rönttänen "tunika".

Mä olen huono seuraamaan blogeja säännöllisesti,käyn niin monessa kurkkimassa. Jotenka tuuppaan tämän jokaiselle täällä kävijälle, olkaatten hyvät!

-M.-