Että pistää kuulkaas oikein vihaksi.

Joku vuosi sitten kun "herra" oli perussuomalaisten ehdokkaana, olin tukemassa miestä kansanedustajaksi.

Aikaisemmin olin lukenut kirjan "Jumala armahtaa,minä en". Osa tekstistä meni hiukan myötähäpeän puolelle, mutta kokonaisuudessaan olin otettu. Selviytymistarina oli selkeä ja suuri osa ajatuksistakin oli mun mieleen. Tästä syystä olin hyvilläni kun sain äänestää rohkeita mielipiteitä esittävää Tonya. "että kaikki samee silmäiset narkkarit pois kaduilta,mä itte vaikka vedän ne levyiksi ja siistin Helsingin" Tony tuomitsi ankaralla kädellä kaikki huumehiipparit ja muut hörhöt sekä puolusti sotaveteraaneja,joita meidän kaikkien pitäisi kunnioittaa. Hieno mies ja hyvä sydän! Ei muuta kuin edustamaan.

Voi minua pientä sinisilmäistä ihmislasta...Taas vietiin Suomen kansalaista kuin pässiä narussa.

Jokaisellehan voi vahinko sattua,että menee ottamaan pari drinksua liikaa ja lähtee seuraavana aamuna liian aikaiseen liikkeelle, että siellä verikokeessa näkyy himpun verran liikaa ilolientä. Älkää ymmärtäkö väärin, tämä ei ole puolustuspuhe, mutta jos näin käy niin siitä pitää ottaa opikseen ja olla seuraavalla kerralla juomisiensa kanssa niin varovainen ettei enää toista kertaa yksinkertaisesti tule! (se eka kertakin on rangaistava teko!)

Mutta että on niin tyhmä, ettei osaa ottaa vaaria vahingoistaan. Jo aikaisemminkin äijä on törttöillyt mm. aseen kanssa. Ja nyt sitten vielä tämä huumeiden kanssa pelleilly?! Ihan oikeesti, mikä vittu sitä "miestä" vaivaa?! Eikö se ole jo melkein laitonta olla noin s**tanan tyhmä?! Ja sitten vielä kehtaa kitistä lehdessä ajojahdista.Kilin karvat! Ole nyt mies ja sano,että näin tein ja nyt linnaan miettimään. Sillä istumista tuosta temppuilusta on tultava! Vaikka onkin suuri ja mahtava Tony...

Ja vielä kehtaa sanoa,että pitää kokeilla,mitä on kieltämässä...eikö sälli olekin kertonut kokeilleensa kamaa jo Usan vuosien aikoina? Onko pää niin hatara ettei enää muista mitä otti ja miltä tuntui,että olikos se niin vaarallista..hhmmm...tarvii kokeilla uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja..."ne aineet on vain mun omaan käyttöön"

Niinpä niin,helppo se on olla isoa miestä työkyvyttömyyseläkkeellä isolla rahalla ja omien töppäilyjen vuoksi.Kyllä kai toi viivojen sniffailukin helpottaa.Uskallan väittää,että mulla on enemmän munaa kuin Tonylla koskaan.Nostamatta itseäni sankariksi,koska meitä on Suomi pullollaan, olen tehnyt töitä viimeiseen asti ja vasta pakon edessä joutunut antamaan periksi syystä kun ruumis ei enää toimi. Siltikään mieleeni ei ole kertaakaan tullut helpottaa kipuja ottamalla esim. amfetamiinia. Huumeet ovat heikkoja luusereita varten.

Haista sinä iso V.  Käänny sinäkin muslimiksi ja karatkaan Simon kanssa vaikka Afganistaniin,ei Suomi tuollaisia pellejä kaipaa!!!

nimim. erittäin pettynyt äänestäjä,joka kasvattaa omista pojistaan rehellisiä suomalaisia miehiä eikä paskaa jauhavia kusettavia "viikinkejä".