Eilen jäi kirjoittamatta,että tulihan se rokko sitten Uhollekin. Toi jätkäparka on ihan kuin päällystetty punaisella kuplamuovilla. Ottaa koville sille nyt tää elämä :) Marmattaa koko ajan kuin on epistä kun Taistolla oli niin helppo homma. viime yö olikin sitten yhtä juhlaa.Jaksoin vähän sitä Manaajaa katsoa,mutta kun senkin on nähnyt liian monta kertaa se ei käynyt enää edes komediasta. Lueskelin juuri ostettua Juha Vuorista (No,velli) ennen kuin Unijukka tuli käymään.

Joskus puoli kahden aikoihin Uho huuteli ja valitteli kutinaa.Kävin rauhoittelemassa ja kömmin takas sänkyyn. Olin varma,että kello on vaikka mitä kun se epeli tuli häärimään makkariin.Kävi hakemassa digiboxin kortin ja katos takas lastenhuoneeseen junioria katsomaan. Aattelin ihan puolikuolleena,että jopas meni yö nopeesti. En tiiä kuinka kauan se kattoi telkkua,mutta heräsin uudemman kerran siihen kun poitsu tunki meijän väliin. Sängyssä on muutenkin ahdasta kun toi isäntä tuppaa nukkumaan leveällä X-tyylillä,joten tilaa ei ole. Mä taas olin vaihteeksi  "rautakanki" tunnelmissa,joten eipä siinä tilassa pahemmin liikuta. Hyvin Uholla tuntui tilaa kuitenkin olevan...Siinä se mähki ja aikaa meni X-määrä kunnes sanoi menevänsä suihkuun (nämä pari päivää on miltein asunut suihkussa,kun se on ainoa paikka jossa ei kärsi).Mä olin täysin varma,että kello olis jotain kahdentoista ja yhden välillä,mutta 8.38!!  *huokaus* Oli pakko yrittää kömpiä pystyyn.

Taisto on ollut pikku piruna koko päivän. Pakko on härnätä toista kun sillä menee hermot heti. Menin torumaan ja kysyi miksi käyttäytyy nyt noin huonosti. Poika katsoi mua alta kulmain kädet puuskassa ja tuhahti "kait  mulla on sit joku kriisi". :D

 

Voi kynsi sentään. Mietittiin tilata pizzat. Miesväki lähti saunaan ja mä soitin pizzataxiin.Sieltä on loppunut kotiinkuljetus puoli kahdeksalta...

Että tämäkin vielä.