Tänään oli äidin synttärit.Katsoin kalenterista,että mittarissa on täydet 55vuotta. Olin kauan sitten aloittanut fleecehuovan "tekoa".Siis valmis huopa kaupasta ja siihen oli ideana kirjailla "Mummi" ja koristella hapsut helmillä ja kun hän noita enkeleitä keräilee (siis kaiken muun muassa...) ja mä taas tykkään tehdä pienimuotoisia ristipistotöitä niin aattelin pistoilla erilaisia pikku enkeleitä ja harsia ne siihen vilttiin.
No jäi sitten tekemättä,joten mies kävi cittarissa hakee hyasintin ja vihreitä kuulia- molemmat ovat äiteen lemppareita. Se huopa tekee tuloaan joskus (niin kuin mulla noi hommat tuppaavat tekemään).
Tämmöisen kortin väsäsin aamulla

Ensimmäistä kertaa käytin tommosia isoja kukkia,leimakuva oli vanhasta vaihdosta.Pohja oli valmis jostain paketista, väri olisi voinut olla joku muu,mutten aamusella jaksanut alkaa penkomaan. Kukkasissa on sydänhaaraniitit ja isoimmassa jouluketjusta leikattu "timangi"härpäkekökkö. Vähän tästä henkii semmonen kiire,mutta toisaalta olen kohtuu tyytyväinen.
Äiti ainakin kehui,mutta niinhän ne äidit aina tykkäävät... "Onpa kaunis,mutta mä täytän 56v." Tein pikakorjauksen ja irrotin numerot...Sori mutsi...Mutta sä olet niin nuorekas ;D

Meillä keräillään taas.Nyt sitten on Pezit vuorossa.Mikäs siinä kun mäkin tykkään :) Näin hienon telineen netissä eikä se vaikuttanut kovinkaan vaikealta nikkaroitavalta.Ei nyt vielä tarvita mutta jos tää tästä yltyy niin olisihan ne kiva saada esille.Tällä hetkellä on 23 erilaista (keräily aloitettiin lokakuussa 2008), neljää on kaksi kpl:tta.Joulukontissa tulee vielä kaksi lisää- joulupukki ja joulunalle.


Jaa,mun tarveis ottaa kuva myös mun kumiankoista-ei niitäkään ole vielä montaa,mutta saldo on nousujohteinen :D

Nyt taas pujahdan sänkyyn.

voi hitsi kun on kiva olla täällä taas...!