Nopea päivitys.
Aamulla punnasin--> 81kg, mutta tiukassa etunojassa! En käynyt vielä ostamassa uutta vaakaa.Mies menee huomenna vanhempiensa luokse ja tuo sieltä lainaan vaa´an.
Sunnuntaina taisin ottaa pari pussia.Maanantaina meni vain yksi samoin tänään.Nälkä ei ole, mutta "mässytyttää" edelleen.Että huvikseen vois syyä.Nesteitä olen yrittänyt litkiä, töissä lähinnä teetä ja tota AA-mehua.Kotosalla mulla on nyt Lidl´lin laittispraittii. Pari kurkkukarkkia meni eilen ja tänään ja tänä aamuna söin vissiin kahdeksan siivua hunajamarinoitua kevytkalkkunaa,joissa ei juurikaan ole kaloreita- pakko oli ottaa kun piti napsia ylimääräisiä särkylääkkeitä.
Niin ja niitä CLA-tabuja olen nyt ottanut pari päivää 4/vrk.Pissalla saa kyllä nyt juosta parin tunnin välein eikä se ole mikään vaivainen teelusikallinen, että jotain on pakko tapahtuu jossain...(päästä se kaikki kuitenkin tulee ;D )

Töissä pyysivät tekemään kortin tulevalle isoisälle.Tän viikon aikana lupasin toimittaa,3d-kuvan olen jo leikannut ja ideakin on mutta toteutus tökkii (lue: laiskuus pukkaa päälle).

ATC-korteista olen ottanut selvää enemmän- kiitos Sailan. Mulle on tulossa häneltä postia- ne Kuunaiset!
Nyt mun tarveis tehdä vaihtokortit hänelle- aiheet sopivat mulle hyvin : enkelit,vintage ja muumi. Muumi hiukan arveluttaa,mutta katsotaan jos siitäkin saisi jotain värkättyä...

Päätä ei ole särkenyt, mutta nyt taitaa veto loppua...(kantsisko vähän nukkuakin?! dorka) Aika kylmä mulla on, mutta mä olen muutenkin vilukissa.

Mä taidan mennä nyt tuonne "omalle paikalle" eli keittiön pöydän ääreen ja kerään taas kaikki matskut siihen...Tänään tulee sentään ees hurja remontti...

(oisko vähän apee fiilis jotenkin...hhmmm....ei mul normaalisti niin ole, yleensä vaan väsyttää...)