Että siinä ne olikin tärkeimmät :)

Tänään olen melkein saanut jotain aikaan. Siivoiltiin ja järkättiin tavaroita,mä kuvasin ja pistin huutikseen. Mä löysin jopa vaatehuoneen lattian...Pitäisi saada kämppä edes hiukan säädyllisempään kuntoon, Uholla on meinaan maanantaina syndet- 7vuotta! Voi kettu,kyllä se aika juokseekin sukkelaan. *salainen niisk*
Ylihuomenna tulee miehen vanhemmat eli Mummi ja Ukki,ehkä saavat vielä houkuteltua miehen nuorimman siskonkin mukaan.Ensi torstaina pidetään lastenkutsut.Ihan semmoset pienet vain, enkä meinaa keksiä sinne mitään ohjelmaa enkä varsinkaan aio antaa mitään läksiäislahjapussukoita muille muksuille mukaan.Se on amerikkalaisten keksimää kilpailua suosiosta...En tykkää-en lähe mukaan.
Itse menuunkin ajattelin pitää mahdollisimman simppelinä. Näki jo halloweenjuhlissa,ettei  ipanat juurikaan syö, joten miksi raataa? Syötäväksi meinasin:
Paistettuja pikkunakkeja ja ehkä jotain pikkusia pasteijoita.Täytekakun tuo haluaa ja sitten ostan pari kääretorttua, jotka leikkaan paloiksi ja teen niistä pyramidin.Sipsejä meni viimeksi eniten, että niitä ja naksuja. Ja jätskiannokset karkeilla ja kastikkeella saavat olle SE juttu.Se Euroshopperin trio on hyvää (mä syön siitä suklaan ja pojat vaniljan+mansikan), siitä tehdään parit pallot ja sitten Lidlistä pikku smartieseja tms. pikkukarkkia ja kinuskikastiketta.Niitä keksirullia pitää muistaa myös ostaa ja kaapissa onkin tikkaripussi.Semmoinen tökätään vielä siihen.Eiköhän se ala riittää pikkuihmisille...
Seuraavana sunnuntaina tulevat mun vanhemmat, että tulee juhlittua oikein kunnolla ja monta päivää. Jätkällä kiiltää silmissä jo miljoonat Gormitit ja kyselee että kuinka montakohan niitä tulee.Olen sanonut,että ne on sen verran kalliita,että me iskän kanssa hoidetaan se puoli
Koristeeksi puhalletaan palloja- paljon-Mulla särkee päätä jo nyt pelkästä ajatuksesta

(jaaha,mä sain justiinsa aimo pläjäyksen Gormiti-tietoutta "Behold you ignorent little people!" .Tilannehan on nyt tämä lyhyesti, että kaikki maailman Gormitit ovat nyt sodassa keskenään "niin kun nyt Suomen ja sitten ton Japanin ja sit Espoon..."
Mutta tämä ei haittaa kun tuo pienempi pelastaa--> tuli poraa mun olkapäätä hitsauslasit päässä,alasti vain mintunvihreät lasten säärystimet käsivarsissaan...Joskus on melkein ikävä turvallista ja tylsää arkea...)

no tulipahan taas jahkailtua ihan pelkkää diibadaabaa.Sori.

Käyn kirpparilla tässä lähistöllä aikas usein ja joka kerta mua huvittaa sen eteisessä olevassa ilmoituksessa oleva kirjoitusvirhe "ei koiria sisälle, ei ebes eteiseen" . Kun on näin halvat  huvit voitte kuvitella kuinka paljon mua hihitytti kun siellä kassalla myytiin joku aika sitten crädejä á 2e. Meni siinä hetki miettiessä,että mitä helkuttia kunnes huomasin Grandit ilmoituksen vieressä..."ei omia juomia sisälle,ebes crädejä"...Ja mun on aina vaan vaikeampaa mennä ostoksille sinne :D 
--Tässä asia,joka ei mitenkään liittynyt mihinkään,mutta "tulipahan vaan mieleen"--

Huutiksesta ostin taas tavaraa,kolme leimasinta ja pistin tilaukseen Cuttlebugin!!! Vähänkö mua jänskittää...*pureskelee kynsiään*

Löysin aivan ihanan decoupage-paperi myyjän. Mutta tie nousi pystyyn kun aloin selvittämään toimitusjuttuja. Eurooppaan maksaa 15 arkin lähettäminen 26AUD eli vajaa 16e. Arkit itessään maksavat 3,30AUD= 1,99e. Eli nuo 15 arkkia tulis maksamaan vajaa 50e...ihan liian kallista.
No pitänee alkaa pitää ääntä kimppatilauksen puolesta. *vinkvink*

Makramee on yksi semmonen juttu, jota voisin kokeilla. Näiltä sivuilta voisi joku löytää itselleen kivaa printattavaa- itse tykkään jonkin asteisesta animesta,mutta en tiiä mikä kaikki sitä on joten...no silmäämiellyttää ainakin :)
Täältä ensi joulun lahjaideoita. Hopihopi tekemään ei ole enää pitkälti päiviä jäljellä- ressiä pukkaa kohta puoleen...

Ja nyt öitä (ja p*skat, ipanat vasta ovat päässeet vauhtiin ja mulla ihan "aikuisten oikeesti" jomottaa päässä- voi kukkanen)...