Aluksi tämä linkki, niille joilta on ikävästi jäänyt väliin Usan Talent-shöy...

Ja sitten "asiaan". Missäköhän mä nyt surffailinkaan tuossa yks yö, mutta päädyin etsimään tietoa lolitoista. Äppäp- eipäs nyt heti ruveta kuolaamaan, sillä lolita ei nyt ihan vältsisti tarkoita sitä lolitaa, jona meistä suurin sen valitettavasti mieltää, vaan ihan näitä mm. rimpsumekkoisia,söpösiä "tylleröitä". (jaa ja se sivu olikin se hellooks) .Kävin katselemassa mm. Angelic Pretty-sivuilla ja sitten löysin tieni keskustelufoorumille. On se vaan jännä,että jokaisesta asiasta saa tehtyä "hardcore"-version. Siis tästäkin pukeutumistyylistä. Se on jaettu eri alalajeihin ja on gootti/punk/sweetlolitaa ja ties mitä. Mä en ollut tiennyt kuin näistä sweetlolitoista, joita on kuvattu myös tuolla hellooks´in sivuillakin (aivan ihania!).Goottilolit pukeutuvat ilmeisesti mustavalkoisiin vaatteisiin, ja sitten kun olin päässyt yli alkuhämmennyksen ja löysin foorumilta yhden ketjun, jossa oli pukeutumiskaavoista niin johan pomppas! Itse tykkään hurjasti polvisukista ja rimpsumekoista. Sukkia kyllä pidän,mutta kyllä se on aikas kornin näköistä kun melkeen 90 kilonen muijankuvatus nykäsee jonkun polvipituisen hörsymekon päälle- niinpä niin *puistatus* joten olen suosiolla jättänyt koltut ihan kotivaatteiksi. Mutta siis asia oli tämä, että näissä pukeutumiskoodeissa oli kerrottu,mitä voit pitää minkäkin vaatteen kanssa ettei tule tehtyä etikettivirhettä, ja että sukistaan loli tunnetaan-tyyliin... Että jos mä nyt kuitenkin kesällä meinaan laittaa sen mustan mekon ja ne raitasukat niin asiaan paremmin vihkiytyneet katsovat kieroon ja itkevät verta "kun toi ei osaa ees olla kunnon goottiloli" tms. vaikka tarkoituskaan ei ole edustaa mitään tiettyä genreä. (tosin tää saattaa olla ihan tuulesta temmattu "huoli" sillä täällä hanurissa kun ei juurikaan tarvii kuin pitää erilaista tuulipukua ja sut leimataan ...erilaiseksi....Ja sehän taas ei mua haittaa ;D )
Näytin sitä keskustelupalstaa myös äijälle eilen illalla kun asia tuli puheeksi ja hänellä rupes silmät tuikkimaan siihen malliin kun väläytin "että tykkäisin pukeutua lolitaksi". Pidin jonkin sortin palopuheen ja sitten aloimme selaamaan palstaa tarkemmin. Yllättävää oli,että viestit noin ylipäänsä olivat kohtuu fiksuja ja piiitkiä*huoh*. Asiasta oli kirjoitettu huolella ja perehtyneesti, niin että mun oli ihan pakko ottaa selvää kirjoittajien iästä.Suurin osa oli odotetusta siinä 16 vuoden kieppeillä. Vanhin joka oli ilmoittanut ikänsä oli 21v. ja nuorin oli 13v. Aattelin vielä käydä hiukan tutustumassa sivuihin,sillä siellä oli paljonkin mielenkiintoista juttua. Täytyy ensin kyllä etsiä sieltä joku "sanakirja"sillä puolet sanoista ja kutsumanimistä meni ihan ohi.

Aah, mulla on tänään ihan oma vapaapäivä. Olen siis edelleen sairikalla, olo on muuten hyvä,mutta kurkussa on "joku" kutka joka pitäisi saada pois vaikka pulloharjalla. Yskiäkään ei uskalla sillä siitä ei meinaa tulla loppua, eikä henkeä saa vedettyä- että pienimuotoista köhinää vain *köhköh*.
Pojat vietiin aamulla kerhoon ja äijis lähti tuohon vanhempieni tykö naapuriin konetta korjaamaan ja mulla on siis omaa aikaa ainakin yhteen asti.Sanoin kyllä ja vielä painotin ettei ole kiirettä kotiin- mä pärjään kyllä. Olin ensin aatellut,että pistän menemään noi after eightit ja sitten tuon mustan ryssän siinä sivussa ja kattelen parit leffat, mutta kävin viime yönä vaa´alla...Aamulla sitten tulin kaupan kautta kotiin, mukana täysmehua ja jäävuorisalaattia sekä tonnikala öljyssä-purkki....(eipä silti olen mä tässä vähän napostellut noita suklaita- "etteivät vaan happane tuolla kaapissa") Söin tukevasti kaurapuuroa ja seuraavaksi teen köyhän tonnikalasalaatin (joka on muuten ihan sikahyvää! tuo jäävuorisalaatti pilpotaan ja sekaan öljyineen! tonnikala ja päälle broilerimaustetta--voi taivas,että on hyvää!!) Itse en mehuja oikeastaan juo, joskus täysappelsiinia,mutta nyt äijä toi itelleen tällästä eldoradon halpis mehkaa eli *käy j.kaapilla* ananasmandariini monivitaminoitu- mehu ja se on oikeesti hyvää- jos on kylmää-
Että on sitä taas kiloja kertynyt vaikken muka ole ylenmäärin syönytkään...Vähänkö pistää ketuttaa sitten nää ohjelmat lihavista syöjistä telkussa. Vaikka se Hullut syömärit tv2:lla. Siinä oli viimeksi semmonen 24vuotias nainen 165cm/vajaa 100kg. Se oli semmonen rehevä,mutta se määrä jonka se söi parissa päivässä?! Sillä olis ruokkinut meijän perheen viikon. Ja mitenkä se oli "vain " sen kokoinen?! Ja kun meitsi pitää kevyttä ruokavalioo viikonkin niin tulosta ei näy missään päinvastoin läski vaan lisääntyy kun nään untakin suklaasta..epistä! (mä taidan nyt ottaa pari rauhottavaa sukkelia kun rupes niin tykyttään ;D)
No joo,paino oli siis yöllä 83,7kg.

Taidan surffailla vähän ja sitten tehdä sen salaatin.Poikien huone on kuin pommin jäljiltä ja tiskipöytä murisee kun siitä kävelee ohi, makkarissa ja olkkarissa on lajittelematonta pyykkiä,pyykkikori on pursunut yli ja vielä noi huutis-tavarat pitäisi kuvata ja laittaa (ja käydä kellarissa lajittelemassa siellä olevat tavarat myyntiin vai kierrätykseen). Niin nämä työt odottavat nyt tekijäänsä, joten toivottavasti mies tulee pian kotiin : D *hahahhhhaaa* mä en takapuoltani nyt nosta yhenkään tavisasian vuoksi, kert mulla on vapaapäivä!

Jaa eihän tässä oikeesti kerkeekään mitään erikoista kun toi klo on jo noin paljon....kiitos seurasta.