Tuossa viime viikolla joku ilta kysyin äijikseltä josko se tahtois iltapalaa, voisin laittaa lämpimiä voikkareita. "ei sun tartte- mä otan vaan jotain ihan pientä" sanoi tuo oma rakas karvajalkainen saunaseisoja ja tekaisi itselleen "jotain pientä" naposteltavaa:
1073220.jpg
3 keitettyä kananmunaa, 1,5 pussia hernemaissipaprikaa,iso purkki raejuustoa ja inkiväärichilikastiketta.
Mun oli ihan pakko ottaa kuva, viivotin on 30 cm ja lautanen kukkuralleen vaikkei sitä kuvasta huomaakaan. Siis tokihan miehet syövät paljon, mutta mun käsitys pienestä iltanapostelusta ei ihan ole tätä luokkaa...Ja sinne ne uppos eikä tehnyt tiukkaakaan. (selvyytenä mainittakoon että mies ei kuulu suuriin pudottajiin vaan ihan normiäijiin...)

(ps. mä sit kerään noita aterimiakin. jotain Hobby Hallin mallistoa 80-luvulta maybe? Kukkia on siinä varressa- että jos joku tietää mistä on kyse niin kertois mullekin).

Viikonloppuna oli täällä päin joulumarkkinat. Käytiin pikaisesti siellä ja hankin parit joululahjatkin :) Hyvä minä! Muutamia käsityöläisiäkin oli taas mukana ja yhteen kojuun jäin kiinni; Tämmöinen Annaenne
Olipa kyllä ihania juttuja, paljon semmosta vintagea,josta tykkään.Eikä hinnatkaan olleet päätä huimaavat niin joillakin oli. Tietty käsityöstä pitää maksaa,mutta hei rajansa kaikella. Se, että "tää on käsityötä" ei riitä perusteluksi suoranaiselle ryöväämiselle...Ja ne tekeleet?! Ei millään pahalla, mutta useimmat kädettömätkin käyttävät saksia paremmin...No joo, "ei se ole tyhmä, joka pyytää vaan se, joka maksaa." Annetaan kaikkien kukkien kukkia- rikkaruohojenkin ;D

Asiasta aasin häntään. Ideoita pukkaa ihan joukolla (voi Jouko-parkaa),mutta joku hemmetin aikavaras käy joka ilta kähveltää multa muutaman tunnin. Töistä keittiön pöydän ääreen ja ^hupsis^ klo onkin jo 20 ja kohta alkaa väsytystaistelut (mä häviin aina...) Mihin katosi ilta?! Kysyn vaan?!

No,ainakin mä hankin kohta sen Cuttlebugin. Jos sais sitten jotain aikaiseksikin (pakko saada kun se on niin liian törkeen kallis!)

Uhon ja Taiston kummit kävivät täällä piipahtamassa viikonloppuna.  Uhon täti oli hankkinut mielenkiintoisen sälälaatikon Aarikan tehtaan myymälästä. Siellä oli vaikka mitä (kuvankin laitan kunhan saan taas kameraan virtaa). Hän sitten toi mullekin "maistiaisia" - ihan tuli joulu meikäläiselle nyt jo! Vähänkö olin innostunut ja olen niitä nyt tuossa hipeltänyt melkein sormet verille ;)

Tänään käytiin äijän kanssa kirpparilla ennen kuin haettiin muksut kerhosta. Löysin kangasvärejä á 1e/prk. Otin lilan ja ison valkoisen (korkkaamaton!) ja parit sabluunat. Toisessa on 12 pientä kuvaa ja toinen on metallinen, jossa on keinuheppa. Sitä aattelin kokeilla josko sopeis cuttleen.Toinen on muovilärpäke,mutta kortteihin siitä saa kivoja kuvia.

Mutta jos menis ottaa muutaman joulusuklaapallon ja kävis maate.