voi jeekala, pistän nyt heti nää kuvat niistä 3d-arkeista. Ei nyt mitään "pro-"kuvia,mutta ehkäpä niistä jotain osviittaa saa?Ensin semmonen yleissilmäys
779482.jpg
Ja sitten pari "muka tarkempaa"-kuvaa
779483.jpg

779485.jpg
Noin äkkisälteen kun kahtelee niin aika vauva-voittoista noi aiheet ovat- taitavat vain näissä kuvissa olla pinkan pohjalla. Yksi "raaputa ja haista"-arkkikin on mukana- se on toi eläinaiheinen,jossa on vihreä ovaalimerkki yläreunassa.Ja se ihan totta tuoksuu.Koko kirjekuori nuuskui kivasti :)
Kaikki meni ihan nappiin ja koska viime tilauksen aikaan en ehtinyt käydä läpi koko tarjontaa nyt on "ihan pakko" jatkaa siitä mihin jäi...Onneksi on vielä hiukan lomarahoja jäljellä (ikea kyllä kiinnostaisi myös)

Ja sitten taas lapsiasiaa. Taisto tuli tänään iskän viereen koneelle ja kysäisi "katsoppas iskä kuka tuli" "no kukas se siinä?" kysäisi iskä. "no höh, etkö tunne minua, se olen minä Taisto" vastasi kaveri ja liiteli jälleen tiehensä...No höh,kuin ei isä jälkikasvuaan tunnistanut?! ;D Tuo Taisto-myrkyli kun tuppaa olemaan ties kuka/mikä milloinkin ja usein heitä on useampikin tuossa samassa pienessä pojassa...Eräänkin kerran olen ihmetellyt,että kenen kanssa se taas tappelee ja kohta onkin poika ilmestynyt huoneestaan itkien,koska hän oli hävinnyt  ja "punainen Taisto oli voittanut ja valkoinen oli kuollut ja siniset lähti karkuun".
Ja sitten bioluvilille haastetta:
779489.jpg
Jäppiset ovat tätä nykyään aamusta iltaan pihalla- satoi tai (no niin no...tää kesä...) tihkutti...Tänään olen vaihtanut vaatteet kolmasti.Kuin ihmeessä ne saakin ittensä ryvetettyä niinkin pahasti- ja  miks kaikkien muitten lapset ovat kohtuu puhtaita?! Sananlaskuhan sanoo "likaiset lapset ovat onnellisia", niin että meitin mukulat ovat sitten yltiöonnellisia.
Tämän mä löysin sitten sukasta, jota olin kääntämässä oikein päin.Se on siis jo käynyt pesussa...*huokaus--raskas sellainen*
779492.jpg
hiekkaa- noin kaksi ruokalusikallista