Melko lailla elävien kirjoissa...Toivoisin, että mulla olisi jotain raportoitavaa,sillä sehän vaan merkkaisi, että mulla olis ihan oikea elämäkin; vaan mitäpä minulla- sosiaalisesti kuolleella kantturalla :)
Pari hauskahkoa tapausta poitsuilta kyllä on:
Taistolla oli paha nuha ja olin antanut hänelle nuhaliinaksi sideharsoliinan (jottei se nenänalus menis ihan rikki).Koska hän on synnynnäinen nudisti juoksenteli tuo pieni mies nytkin  nappula paljaana.Nyt tosin sillä erotuksella, että oli vetänyt liinan toisen pään kankkujen välistä selkää myöten pään yli ja piti toisesta päästä hampaillaan kiinni.Ylpeänä tästä loistavasta asustaan tuli selittämään "kato äiti,tää on mun pyllyinen asu!"
Uho puolestaan hämmensi keittiökeskustelullaan seuraavasti "äiti,osaatko sää kiiinaa?" "En" "Mä osaan sanoa patsivaa" "aijaa,no mitä se tarkoittaa?""höh emmä tiiä,emmäkään kiinaa osaa" Ja jälleen kerran tunsin itseni varsin typeräksi...

490778.jpg
Hämmentävä se on tämäkin.