Okei, olen ollut siis kauan aikaa poissa ns. linjoilta. Syitä voi tietenkin keksiä vaikka kuinka monta,mutta pääsyy on taas  olotilassa ja siitä seuraavasta saamattomuudesta ja yleisestä haluttomuudesta edes yrittää mitään...

Enkä oikein vieläkään jaksaisi olla,joten täräytän verkkokalvoillenne satsin mitäänsanomattomia kuvia. Nauttikaa,yrittäkää edes.

Lähdetään taas fiksusti aikaisemmista kuvista.Chilit keittiön pöydällä 2.5.11

3.5.11

6.5.11 Nyt jo toinenkin Black Hungarian-chileistä on alkanut kukkimaan.Jännästi ovat erivärisiä vaikka samaa lajia.

Vaikka chilit tuntuvatkin täyttävän muutenkin niin tapahtumarikkaan elämäni (=sarkasmia!!) niin kerkesinpä muutamat korviksetkin väsäämään...Näissä olikin hurjasti paljon tekemistä (=taas sarkasmia!!)

kuvat 9.5.11

Niin kuin tarkkaavaisimmat lukijat (huomatkaa optimistinen asenne! monikkomuoto...) huomasivatkin,kuvassa onkin kaulakoru korvisten sijaan.Joka sekin äärimmäistä taituruutta vaativa tekele.

Äitienpäivälahja minulta minulle.Imelää tyttötavaraa ;D Esikoinen hämensi minua kysymällä "mitä sä noilla niinku teet?!" "jaa, kuinka niin teen?" "niinku et miks sä ostit noi,mitä varten,mitä sä teet niillä,mihin käytät?" "No höh,emmä näitä mihkään käytä.Nää on vaan hienoja" "jaa,ovvai?!" Ja sit silmiä pyöritellen pois...*tuhahdus* miehet...

Napit löytyivät kirpparilta,iso satsi 50snt. eli siis todellinen löytö! Aivan ihania aarteita mukana kuten nuo posti- ankkuri-,vaakuna- ja tumma härpäkenapit.Olivat muovisessa purkissa,joka tuoksui ihan vanhalta ladylta.Tai mistä mä sen voisin tietää miltä vanha lady tuoksuu...(en ainakaan tunnusta mitään ;D),mutta kuvitelmissa on sellainen tietty makeahko,ruususaippuan ja karkin sekoitus.

13.5.11 Tässä on jo pienet chilipalon alut näkyvissä :D Että jotain ollaan tehty oikein kun meillä lisäännytään jo ;) Mä olen mennyt kuin heikkopäinen kukasta kukkaan (huom!kirjaimellisesti!) etusormen kanssa ja romplannut jokaista yksilöä yhdessä ja erikseen...Että jotain hyötyä siitä kopeloinnista on ollut.

Muistatteko kun kerroin ostaneeni parit kallan mukulat? No tässä ne nyt ovat. Jokseenkin pitkät.Epänormaalit suorastaan verrattuna mun muihin kalloihin.

Naga Morichit kasvavat vain leveyssuuntaan,lehdet ovat kämmenen kokoisia,mutta mitään merkkejä kukista ei ole.

Ruukuissa on palsamit ja muut ovat parvekekurkkuja.Niistä neljä menee kouluun eri opettajille-kauniit ruukut tosin pitää vielä hankkia.

Tämän sain äitienpäivänä ukolta.Olin pyytänyt kasvia lahjaksi ja hää sit löysi aivan ihanan lilan -melkein mustan- kallan :) Ihan parasta. Pikku ritari on Mummilta (mun äitee)tuliainen Lontoosta.

Sitten lopuksi vielä kuvia tältä päivältä

Näihin kuviin,näihin tunnelmiin. Ihanaa leijonat,ihanaa!!