"Äiti! Tuutko vähän auttaan?!" Kuului äsken esikoisen 10v. sängystä. "No,mitä nyt?" "Voitko ottaa näit tavaroit vastaan kun mun pitää vähän karsii kert mä en enää mahdu nukkuun kunnolla.Kato sen takia varmaan mulla on aamulla aina jalat kipeenä kun ne ei mahdu nukkuun pitkänä" "Ok, anna sit,mä otan vastaan".

10 minuuttia myöhemmin.

Saldo:

-3 täyttä lehtikansiota

-2 täyttä muovikassillista omia kirjoja (mm. eläintietokirjoja ja usko tai älä -kirjoja) ja lehtiä; eivät olleet siis muovikassissa vaan niitä oli niin paljon ympäri sänkyä,että täyttäisivät pari muovikassia...

-kenkälaatikko täynnä bakuganeja

-pakastinrasiallinen bakugan-kortteja

-ruokatietopeli metallirasiassa 40x15x15cm

-taskulaskin

-pari sukkaa; eriparia!

-muutamia kirjaston kirjoja

-enkun koulukirjat (tänään oli koe)

-kylmägeelipussi

-pari muovilötkölelua; Heurekasta ostettu huhtikuun luokkaretkellä

-iso kovapahvinen Hirviö-keräilykorttilaatikko 20x20x20cm

Sänkyyn jäi vielä:

-4 vitsikirjaa

-muutamia lehtiä

-6 pehmolelua

-3 isoa tyynyä

-täkki,jossa pussilakana

-ylimääräinen pussilakana ("jos kato tulee kuuma niin mä voin sit vaihtaa..." -jep,selkis)

Niin ja selvyyden vuoksi. Sänky ei ole mikään erikoinen king size bed vaan ihan tuikitavallinen 200x90cm...

Ai miten niin ei mahdu?!

 

-kirjoittelen huomenissa paremmin.Viime aikoina on ollut ns. kuivakausi ja olen lähinnä sluibaillut koneella inspistä hakien: kun on tarve tehdä,mutta ei vaan saa aloitetuksi... Kaiken huipuksi keskittymiskyky on herpaantunut Bestiksen lasketun ajan (1.5) mentyä ohi ilman suurempia jakautumisia. Vihdoin eilen sain tiedon mustatukkaisen pojan syntymisestä- olen onnesta soikea :D Jesh!