Unelmani

Voi hiivatti. Niitähän on monia. Jos ihan siitä perusunelmasta aloitetaan eli lottovoitto. Nythän on niin,ettei se ehkä olekaan lottovoitto syntyä Suomeen niin josko tää rahallinen lottovoitto helpottaisi.Tiedä häntä- tuskin on tästä pelkoa ;) Sitä paitsi niistä rahoista ei jäisi paljoakaan jos tekisin kaiken mitä olen jo ennakkoon suunnitellut. Auttaisin kavereita, kummityttö tarvitsee ihan sikamageet ja ultrahyvät valokuvausvermeet (sillä on mielettömästi kuvaussilmää ja on todella lahjakas silläkin alueella), kummipojallekin pitää hankkia yhtä sun toista kokkijuttua-siitä tulee joskus Suomen Top Chef. Sitten tarvii hankkia niin iso talo,että länsisiipeen mahtuu ukon vanhemmat ja itäsiipeen mun,ettei tarveis vanhempana huolehtia niitten asumisesta ja pärjäämisestä. Lasten koulukin tarvii apua mm.tietokoneita...

Sitten on niitä realistisempia(?) unelmia lähinnä koskien perhettä ja muita läheisiä. Että kaikilla olisi hyvä olla ja saatais olla ja elää yhdessä onnellisina. Ällöimelää lässynlässyä,mutta kyllä se rauhallinen kainalossa olo kelpaa mulle. Mun seikkailut on jo takana päin-nyt varrotaan sitä,että muksut kasvaa ja lentää pois pesästä (että mä saan oman askarteluhuoneen *hahhaa*).

Ja vielä on kategoriassa "mahdollisesti mahdollista" oma nettiputiikki. Se on siis mahdollista perustaa,mutta onko se Ihan Oikeasti mahdollista...Eli onko tarpeeksi resursseja ja ideaa, jaksamista,rohkeutta etc. Mulla on selkeähkö visio siitä mitä haluan,mutta ---nii, emmä tiiä sit kuitenkaan...