Tulipahan käytyä. Ainoa miinus koko hommassa oli se,ettei rahaa ollut tarpeeksi ;D Tällä kertaa askartelut ja helmet olivat sekalaisessa järjestyksessä, mikä mielestäni toimi paremmin kuin viime kertainen eroteltu tyyli.

Ennakkotilauksenkin olin kerennyt tekemään Paperikeijulta,mutta Saksassa riehuneen lumimyrskyn vuoksi ei leimoja oltu saatu postitettua Suomeen. Postia tuli kuitenkin eilen,joten eipä tuo haitannut.

Kuvia on nyt pelkästään saaliista.

Nämätten olivat ennakkotilattuja.(ylempi kuva)

Stazonin täyttömuste oli Klemmarikellarista ja nuo örkkileimat myös Paperikeijusta. Kallaleimasin on Purppurataivaasta, josta myös alemman kuvan leimasetit on hankittu.

Siis papereitahan mun EI pitänyt ostaa.En ole lainkaan ja koskaan ollut erityisen kiinnostunut näistä yksittäisistä papruista (lähinnä hinnan vuoksi ;D mä oon pihipeikko), mutta kun ryysis tiskillä hälveni nanosekunniksi niin mä vaan jotenkin ajauduin tuohon paperilaatikolle. Satuin näkemään juurikin tämän ritaripaperin ja "siitä se ajatus sitten lähti". Vahinko oli jo tapahtunut, joten jatkoin hätäisesti hullunkiilto silmissä paperilaatikon pläräämistä (ne oli alessa,vain 50snt). Kaikki paprutkin olivat Paperikeijusta (huomaako,että se on yksi mun suosikkiliikkeistä?!)

Ehdin juuri viisi minuuttia ennen sanomaan Bestikselle,että tällä kertaa en osta lainkaan helmiä...Hupsista!

Pakkohan se oli kun tälläisiä ihanuuksia tuli vastaan. Ihan uudet tuttavuudet helmikauppojen saralla. Simpukkalevy on hankittu Helmikeskuksesta ja Helmikuumeesta ostin vaalean sydämen ja nuo kaksi pisaranmallista riipusta (oranssi muovisydän tulikaupan päälle)

Pari tuntia vierähti kuin siivillä ja sen jälkeen lähdettiin porukalla tuttuun tapaan Kirkkonummen ostarille syömään ja katsomaan mitä kukakin oli ostanut. Nyt ei onneksi tarvitse liian pitkälti odottaa testaamista,sillä olemme jo sopineet askartelupäivän ylihuomiseksi :D

Nyt täytyykin mennä jo valitsemaan mitä kaikkea tarviketta sinne ottaa mukaan...