Pidettiin askartelupäivä tyttöjen kesken-sillä samalla vanhalla porukalla kuin aina ennenkin. Vietimme siinä samalla ystävänpäivää ja mä sain aivan fantastiset ankat bestikseltä. Toinen on tumman pinkki vaaleammilla ruusukuvioilla ja toinen valkoinen pikkuankka pinkeillä sydämillä.(kuvaus jäi kesken kun toinen tyhmä masiina ei suostunut toimimaan). Olin suuresti otettu. Mun oli alun perin tarkoitus tehdä korttikirja hänelle ja päivän väsäämisen jälkeen sainkin jotain valmiiksi. Eihän siitä tullut sinne päinkään kun mitä olin edellisenä yönä suunnitellut,mutta ajatushan on se tärkein- eikös ;D

Ainakin se oli rakkaudella tehty :D

Suunnitelman mukaan samaa oli vain tuo leimakuva.Leimasinta itessään lainasin kaverin Isosiskolta. Isot kukat olen itse tehnyt.

Itse asiassa tätä oli kiva tehdä. Ainoa kinkkisempi homma oli tuo haitarin taittelu,mutta kun siinä ei häslännyt liian nopeeseen tahtiin niin sekin meni kohtalaisen hyvin. Näitä voisi harkita tehdä jopa useammankin (tai ainakin vielä toisen). Haitarirasian sisään leimasin pupun ja tekstin "Today I caught myself smiling.Then I realized. I was thinking of You."

Tämä oli siis ainoa homma pariin kuukauteen kun olin jaksanut/kyennyt tehdä. Kovasti mua hutsittais jotain muutakin näprätä,mutta toi keittiön pöytä on niiiiin täynnä sälää enkä mä jaksa siivota sitä... Pääasiassa ne on kyllä mun tavaroita eli eipä niitä siitä kukaan muukaan kylläkään siivoa. Voihan nappi sentään, kait se on pakko. Jos tänään sais ees jotain aikaseksi, kerta ens viikko on pojilla hiihtoloma ja arvata saattaa,että kämppä on täynnä pojankoltiaisia. Läheisimpien kamujen äidit ovat yh-tyyppejä,joten he joutunevat olemaan töissä. Väliäkö tuolla,hyvä vain, että tässä pyörivät niin tiiän missä kukakin liikkuu ja sitä paitsi nää äiditkin ovat mukavia ja fiksuja ihmisiä,joten heitä viitsiikin avittaa aina tarvittaessa; eiköhän heillä ihan tarpeeksi ole raskasta ilman,että joutuvat vielä huolehtimaan päivällä lasten joutuvan viettämään aikaa yksin kotona. Mä vähän olin suunnitellut,että jos me pidettäis joku leffapäivä nyyttärimeiningillä mukuloille.Jos vaikka haettais Makuunista elokuva ja sit limpparia ja poppareita ja mitä nyt kukakin haluu syyä.Sitten volyyminappula kaakkoon ja kämppä pimeeksi ja katotaan saadaanko rappaukset katosta tippumaan :)

Vai saiskohan noita tekemään taikataikinasta jotain "taideteoksia"... hmmm... taitavat olla liian vanhoja siihen hommaan.

Jotain mä kyllä haluisin tehä..........No,katsotaan onko muut poitsut ees kotona vai onko isä-viikko...