Mä tässä kattelen toisella silmällä tv2:n Silminnäkijää. Tänään on aiheena  Afganistanin tanssipojat. Mun tarvii nyt sanoa,että mä olen enemmän kuin tarpeeksi hölmistynyt. Mä olen katsellut bb:tä ja Habibin juttuja; kollihan oli Afganistanista tänne tiensä löytänyt. Siellä Habib kertoi mm. heidän maassaan homouden olevan kiellettyä ja näytti käsiliikkeellä "kaula katki" homoilta. Kaikki heikäläiset miehet ovat siis "tosimiehiä"...

Nyt tässä Silminnäkijässä kerrottiin afganistanilaisesta Bacha Bazi-perinteestä. Siinä aikuiset miehet ottavat nuoria poikia siipiensä suojaan ja "vuokraavat" heitä tanssimaan eri tilaisuuksiin sekä käytettäviksi. Koska siellä päin naisten paikka on kotona eikä varsinkaan vieraille miehille tanssimassa käytetään nuoria poikia tanssijoina. Huone täynnä kiimaisia aikuisia miehiä ja hameeseen pukeutunut poika keikistelemässä siinä keskellä. Onko sairasta ,kysyn vaan? Homoja ja pedofiilejä, mitäpä muuta voisikaan nuori 13 vuotias poika toivoakaan. Perheet saavat rahaa siitä,että ovat "antaneet" poikansa tälle parittajalle.

Mä en edes pysty kertomaan kaikkea mitä ohjelmassa tuli ilmi, sen  näkee netistä uusintana.

Ohjelman lopussa juontaja sanoi "ottakaa osaa keskusteluun ja käykää ohjelman nettisivuilla kirjoittamassa kommenttia. Tulisiko länsimaiden ihmisoikeusjärjestöjen puuttua asiaanja millä tavoin he voisivat auttaa". Tulipa tuossa meille mieleen,että ainakin Astridin mielestä tämäkin varmaan kuuluu kulttuuriin (sillä ne miehetkin sitä selittivät), joten siihen ei voi eikä saa puuttua millään tavalla. Odotamme kauhulla milloin tapa leviää tännekin asti näiden mukavien rikastajien siivellä... Oi aikoja oi tapoja...v*ttu!