Mä olen melkeen saanut jotain tehtyäkin tai ainakin mulla on ollut hyvä aikomus saada tehtyä. No, oikeastaan mä olen vähän tuuminut,että mun pitäis alkaa funtsimaan tot siivousta... Mut kuitenkin.

Kierrätyksessä ja kirpparilla käytiin eilen. Varmaan ne alkaa siellä kierkessä ihmetteleen,että missäköhän kaatiksella mekin asutaan kun joka kerran viedään sinne kassi tai pari tavaraa...Ny vein mun ja poikien sandaalit, parit t-paidat,joita toi ukko-kulta ei käytä,jonkun kaulahuivin ja hatun.Sitten lähti parit kansiot ja lasten vanha teltta.

Eipä hätää,tavaroiden tasapaino ei siltikään järkkynyt...

Maksavia olivat Ikean metallikippo 50snt, sinimaisemainen kuppi 20snt ja penaali 50snt. Pari uutta heijastinta otin talteen samoin hesehauva joutaa kokoelmaan. Kaksi pientä pokemon- kynänpää hahmoa ja gogo. Sitten tuommoinen kirjaimellisesti jalkapallo. Mies ihmetteli,että kuinka kukaan on tuommoisen keksinyt ja ylipäätään valmistanut ja kuka kummassa sen oli joskus ostanut ja kierkeen tuonut. Kupposia löytyi kiitettävästi :) Nyt otin kaikki 4 kukikasta kuppia,aattelin hyödyntää kolmea muuta askarteluissa (en tiiä vielä miten,mutta otinpahan varmuuden vuoksi). Mies löyti taas niitä nostalgia-cdeitään kolme á 1e ja Uholle ongen 1e.

Kirpparilta lähti mukaan pari liian isoa ruudullista nappipaitaa (lyhyt ja pitkähihaiset) pojille. Otin ne koska hinta oli 10snt ja 20snt... äkkiäkös nuo myrkylit kasvaa! Iteselleni löysin kauniin ruskean hiuspannan 50snt. Tällä kertaa lähdettiin ihan syystä kirpparille.Viimeksi siellä oli laatikollinen (10l) bioniclen osia 20e. Puhuimme kotona,että olis pitänyt ottaa kun nuo epelit ovat alkaneet leikkimään niillä enempi,että tuossa lotjassa olis ollut riittävästi uusia osia isompien robottien tekemiseen.  Kun päästiin sen pöydän luokse niin arvatkaapa mitä?! Nyt te luulette,että niitä ei siellä enää ollut...

Vaan olipas :D *jee* Laatikoita oli nyt kaksi ja molemmat olivat puoleen hintaan!! Että sillä lailla- kerrankin Onni tuli ja potki kintuille.

Aatelkaa, kaikki tämä vain 20e!! Vähänkö olen tyytyväinen :D

Kotimatkalla satoi kuin Esterin sieltä ja semmosia peukalonpään kokoisia pisaroita.Ei haitannut kun olin niin haltioissani noista löydöistä ;D

(ps. olen käynyt pitkästä aikaa päivittelemässä keräily-blogiani.)