Kun tuli luvattua:

Taiston ensimmäisen kotitehtävän toteutus

Taisto leikkasi ison ympyrän ja minä pienen.Sitten jätkä maalasi oman mielensä mukaisesti pahvin ja lopuksi valittiin lehdet koon mukaan ja liimattiin kiinni. Tämä piti palauttaa tänään, mutta arvaattekai,että unohtui...*huokaus* sama pää kesät talvet...Tässäkin voisi taas syyttää lapsia tai oikeastaan lasta.Uho oli lähdössä isän kanssa cittariin hakemaan luvattua palkintoa ja siinä lähtötohinoissa mulla unohtui se tärkein eli tämä kranssi. "onhan päivä vielä huomennakin".

Pistän pari kuvaa meidän nuorimmaisesta, mun "Babypallosta" :) Poitsulla on selkeästi oikeat otteet !

Takki oli löytö kierrätyskeskuksesta pari vuotta sitten.On oikeastaan farkkutakki ja kaljuirokeesin ostin kirpparilta parisen viikkoa sitten. Huomatkaa asiaan kuuluva musta kynsilakka ;) (pojat ovat haluneet lakata kun mulla on ollut viime aikoina vallan tätä mustaa)

Pääkallokuva on mun vanhasta collegetakista, hakaneuloilla kiinnitetty.

Tuossa tovi sitten Uholla oli kaverisyndet mäkkärissä ja sinne sai pukeutua. Hän halusi olla punkkari,tää asukokonaisuus muotoutui siis silloin ja on ollut käytössä siitä asti. Oli hauska katsoa , kuinka poitsua ihmeteltiin nuorison taholta mäkkärissä ja silloin kun kuljimme kauppakeskuksen läpi autolle. Muut vieraat kun olivat tyttöjä eivätkä hienoissa mekoissaan prinsessoina juuri erottuneet normipukeutumisesta. Jätkä sai selkeästi "respektiä" teineiltä ;) (tuskin tarvinnee mainita millaisia katseita me "hulttiovanhemmat" saimme varttuneemmalta väeltä...Tuolla lailla kun sallii pienen pojan pukeutua?! )

Ja loppuun DINGDINGDING

Partiolaisten adventtikalentereita on mennyt kivasti.Haluamme Uhon kanssa kiittää lämpimästi kaikkia tukemiseen osallistuneita!! Jos joku on vielä kiinnostunut niin mm. edellisen postauksen lopussa on tietoa,että mitä mä tässä horisen.