Päästiinpä kuitenkin lähtemään kirpparille vaikka aamu olikin hankala.Se pakottava tarve on kummallinen juttu ;) Eipä siellä juuri mitään kivaa mulle ollut,vaatteita kun en jaksanut edes vilkaista.Muksuille löydettiin jotain pientä ja sain mä sentään pari mukia ("tildaväriset" :D ).Niihin istutan kait jotain yrttejä.Halvat kun oli niin oli pakko ostaa .

1239219252_img-d41d8cd98f00b204e9800998eFievel ja Manhattanin aarre-VHS-kasetti 50snt.Bioniclen osia 1,50€, Pokémonleimasimia 3kpl 1€,mukit yht.20snt. Harry Potter-pikkulegoja 2€. Taisto omi heti pikkulegot ja jaksoi leikkiä niiden kanssa yli puoli tuntia?! Mä kyllä istuin vieressä ja leikin mukana.Olikin oikein hyvä hankinta kun paketissa oli kattila,loitsukirjoja sekä taikasauvoja yms. Tiedättehän Taiston ja fiksaation myrkkyjen tekoon...

Kirpparin jälkeen käytiin cittarissa.Piti hakea vain potut ja jauhelihakastikkeen ainekset,mutta kummasti sitä oli kaksi kassia pullollaan tavaraa kun ulos päästiin.Itelleni ostin kaksi viirivehkaa tai kallaksi mä niitä sanon.Mä tykkään hurjasti kalloista (mulla on tatskakin kallasta,tosin kyllä mä tykkään pääkalloistakin,mutta semmosta tatuointia en kyllä meinaa ottaa ;D )

Uho toi kotiin viime viikkoisen matikankokeen, 29/30. Hienoa! Harmitti vain kun vikan tehtävän oli jättänyt tekemättä "mä luovutin kun se oli liian vaikee". Hmmm...Eli kun ei heti ollutkaan tiennyt niin jätti tekemättä kun ei jaksanut yrittää edes miettiä.Se on niin kärsimätön ja hermostuu heti jos huomaa ettei joku asia menekään niin helposti kuin on tottunut. Sanoin,että ei saa luovuttaa,aina pitää yrittää ja vaikka heittää jotain randomilla, mutta ei saa luovuttaa.Jos menee väärin ja on kuitenkin yrittänyt niin se ei haittaa.No kehuttiin tietty kunnolla ja sitten laskettiin yhdessä se vika lasku.(oli kyllä hankala mullekin...nimim. i miinus matikan ylppäreissä...)

Huomenna onkin vika arki tällä viikolla.Jospa sitä pääsis reippailemaan ja käymään kaupassa ja kierkessä.Täytyykin suunnitella viikonlopun menuuta etukäteen kun ei perjantaina,sunnuntaina eikä maanantaina pääse kauppaan. Lauantaina tulee Bestis pikku Herra Haukun kanssa- se on sitten aivan valloittavan ihana ryökäle!! Uho odottaakin jo kuumeisesti koiravierasta ;)