Viikon hiljaiselon jälkeen Mauri jaksoi tulla ulkoilemaan.Kävi kiinni kuin "sika limppuun",se suorastaan kietoutui ruohon ympärille.Ihana otus :) Maukka tarvii kaverin...Onko kellään tietoa mistä löytyy uros? Vahingossa edellinen perhe oli nimennyt pimun Mauriksi.

Ältsin makee mato :)

Voi hiivatti,kello on jo liikaa ja nukkumaan pitäis mennä.On vaan "tekemis"-olo.

 

Mä laitan vielä tän.Poiminta tuolta "salakuunneltua"-sivulta-->

Jyväskeskuksen takapiha, Jyväskylä
Muutama teini-ikäinen tyttö keskustelee ilmeisesti seksistä ja ohimennessäni kuulen pätkän keskustelua.

Tyttö 1: ...sit se kysy multa, et onks mun klitoris herkkä ja olin sillei, et "hyi, ei mulla todellakaan oo klitorista!"
Tyttö 2: Hyi, mite sulla ees vois olla, ethän sä oo ees muiden kans ollu!

Mä olen nyt kyllä sitä mieltä,että jos se ihmisen anatomia ei ole tuon paremmin hallinnassa niin aikuisten hommat voisi jättää tekemättä...

Voi lapsparkoja...

Öitä nyt kuitenkin :)