käytiin piikillä.Kyllä se lääkäri sitten osaa,vaikka pakkohan se on erikoislääkärin oma alansa hallita. Vips ja vips,7min. ja molemmat kyynärpäät oli hoidettu.Nyt sattuu ja on käyttökielto.Huomenna pitäis yrittää saada käsiä suoraksi...Ei kun hei onnistuu...Mun oma reumahoitaja Aija kyseli vointia noin muuten.Ei hyvä,oikea jalka on kait tulehtunut.Suositteli pysymään kotona eikä palaamaan töihin,vielä. Siltä se nyt just mustakin tuntuu.Toisaalta olen alkanut miettimään sitä työkyvyttömyyseläkettäkin.Paskaaks tässä pitää leikkiä ja väkisten painaa duunia, hullun hommaa sanoivat kelassakin.

Mutta jotenkin sit taas. Mä tuun ihan höperöksi jos joudun kökkimään kotona kaikki päivät. Mä en muutenkaan käy missään, entä sitten kun ei ole oikeasti pakkokaan lähteä mihinkään? Musta tulee pikkuhiljaa 400 kiloinen karvainen nainen ,josta voitte sitten lukea Guinnesin ennätystenkirjasta (sillä sitten mä tuskin jaksan ees blogia kirjoittaa...)

viuviu, ärsyttää kun ihmiset kitisee. Tai ei muitten,mutta oma.Emmä tahdo vitistä,se on säälittävää ja sääli on sairautta.

(mutkun sattuu)

Paska olo, tulispa lapset kotiin.Niiltä saa aina "voimahalin" :)