viime viikolla mies kävi ostamassa paljon pääsiäismunia tarjouksesta.Jätkät oli tyytyväisiä kun saivat monet suuret munat. Mutta mikä pettymys olikaan kun Uhon muumimunasta puuttui ylläri kokonaan, pampula oli, mutta tyhjä! Voi kurat ja pärky! Otin kääreen ja katsoin kuka on maahantuoja,sitten koneelle ja googleen ja löysin yhen puh.numeron. Soitin sinne ja arvasin että oikeaan osui sillä puhelimesta kuului muumin tunnusmusiikki.Hetken kuluttua mies vastasi ja selitin tilanteen.Hän oli oikein ystävällinen ja ymmärtäväinen, otti tiedot ylös ja tänään posti toi kirjeen ,jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja mukana oli neljä ylläriä! Hattivatit,pappa,mamma ja Nuuskamuikkunen- jee- hieno homma ja hyvin hoidettu! Ostan siis vastaisuudessakin muumimunia :D

Ja vielä näitä vallattoman ihania lasten juttuja:
***********************************************
Lasten kouluaineiden helmiä

Perhe: Meidän perheeseen kuuluu kolme jäsentä: isä, äiti ja minä. Minä olen    nuorin.
Perhe: Minun vanhempani ovat puoliksi miespuolisia ja puoliksi naispuolisia.
Perhe: Meidän isä sanoo osaavansa tehdä mitä tahansa. Yleensä hän vie roskat   ulos.
Perhe: Meidän perheessä on 14 lasta. Isä osaa tehdä myös putkimiehen ja vähän kirvesmiehenkin töitä.

Biologia:Ihminen on joko poika tai tyttö. Pojat ovat kamalan hankalia. Ne haluavat aina kaiken paitsi saippuaa. Minun isäni on niin kiltti, ettäluulen hänen olleen pienenä tyttö.
Biologia:Kana on yleisin munaeläimemme.
Biologia:Kukat tarvitsevat vettä, kuten me tarvitsemme ruokaa ja karkkia.
Biologia:Kun näemme esineen, valo menee silmän läpi aivoihin,jossa vallitsee suuri pimeys.
Biologia:Leijonat on vaarallisia eläimiä. Joskus ne syövät jopa ihmisiä. Ne tunnistaa mm. siitä, että niiden ympärillä on savanni.
Biologia:Joutsenella on pitkä kaula siksi, ettei se hukkuisi kun vesi nousee.
Biologia:Sienet kasvavat kosteissa paikoissa ja siksi ne näyttävät sateenvarjoilta.

Yleistä:Sain syntymäpäivälahjaksi mekon. Se on vaikea pukea päälle,koska siinä on napit takana ja minä itse olen edessä.
Yleistä:Syntyessään hän oli ihan yksin. Isä oli kuollut ja äiti asui toisella paikkakunnalla.
Yleistä:Nuoriso on ja tulee aina olemaan Suomen tulevaisuus. Näin sanoivat jo muinaiset Kreikkalaiset.

Ammatinvalinta:Kun tulen isoksi, haluan mennä naimisiin. Jos kukaan ei huoli minua, alan opettajaksi.

Maantieto:Venäjä on kaksi kertaa niin iso kuin koko maailma.
Maantieto:Lapinkota on muuten samanlainen kuin juhannuskokko, paitsi siinä on ovi.

Taide:Se taiteilija osasi maalata aivan aidon näköisiä alastomia ihmisiä,ja niin kaikki näkivät, miltä alastomat näyttävät, kun kukaan ei ollut koskaan nähnyt.

Historia:Aineen otsikko oli "Kuvaile historiallista henkilöä, joka on puhutellut sinua, ja kerro miksi." Oppilas kirjoitti: "Ainut historiallinen henkilö,joka on koskaan puhutellut minua,on eräs kansanedustaja.Hän puhutteli minua Korkeasaaren lautalla ja tarjosi minulle limpparia.Mutta en tiedä, miksi hän puhutteli minua."
Historia:Suunnilleen niihin aikoihin kuningas tuli hulluksi ja synnytti pojan.

Kielioppi:"Hän juo" on futuurissa "hän on juovuksissa".

Media:Joskus ihmiset inhoavat TV:tä niin paljon, että istuvat vain ja mulkoilevat sitä kaikki illat.
********************************************************


1444862.jpg
Tämän sain Junipalta.(kannattaa muutenkin käydä tuolla kurkkimassa-on tosi ihania vintage yms. ATC-kortteja! Ei mikään turha tytsi!) Hmmm-sitten tulikin tenkkapoo, että kelles tämmöisen sitten pistäis eteenpäin?! Emmä vielä "tunne" viittä blogittajaa silleen...Mä panen harkintaan ja ilmoittelen jossain vaiheessa...
(kerta tässä on tämmöiset säännöt:

1. You have to nominate 5 blogs, which havent had awards (or this award) before.
2. Each of the blogs must have a purpose!
3. The nominated blogs must make a link back to this page!
4. The logo from the award must be put on their blog and it must link back to this blog.

Eikö jokaisella blogilla sitten ole tarkoitus?Herättää keskustelua,puhdistaa omaa päätä ja ajatuksia? Esittää suurelle yleisölle osaavansa jotain tai jakaa osaamistaan (vrt esim.käsityöblogit).Millainen on blogi vailla tarkoitusta?