kuva siitä saaliista.Olen tyytyväinen.
1469788.jpg
Vesiväripuuvärit BR-lelukaupasta,tussit Claes Ohlssonilta.Siveltimet ja lävistin Suomalaisesta.Kaikki muu Tiimarista.Pyöreät purkit-> värillisiä kirahveja,isoja tähtiä ja joulupukkeja. Suorakulmaiset purkit alhaalta päin->kaksi ekaa kulta&hopea sydämiä,kaksi seur.kulta&hopea&kupari sydämiä,pastellikukasia, kultaisia kuusia ja vikaksi pastellisia sydämiä. Nämä kaikki ovat niittejä. Yhen ainoan niitin olen korttiin laittanut -koskaan-, joten tiiä sitten ovatko nää nyt niin tarpeellisia,mutta aika tavaran kaupitsee ja sitä paitsi ne on nättejä
Valkoinen on kertakäyttöpöytäliina,jota meinaan käyttää kaavojen tekoon (jos ei ole maatunut sitä ennen ;D )
Mun tarttis saada semmonen kunnon kukkalävistin, jolla voisi tehdä itse niitä "primakukkia" ja pari viime vuotista Moda-lehteäkin on hakusessa, mutten just nyt muista niitä numeroita.

Piti käydä viemässä kierrätykseen tavaraa,mutta oli vähän huono päivä.Käytiinkin vain hakemassa Unelma-kerhon kirjapaketti!!!!!* nyt tää leikisti hyppelis tässä tälleen näin* Jaksoin aloittaa toista mutta sitten pilleritontut tulivat houkutteleen sängyn pohjalle.Mä olin valinnut kirjoiksi näppärät säilytystilat ja stailaa vaatekaappisi. Kumpaakin olen ihan tyytyväinen. Kk:n kirjan peruutin-se olis ollut joku helmikorukirja,mutta sen sijaan tilasin Peikko ja pellavaenkeli-kirjan,jossa tehdään nukkeja sun muuta huovuttamalla,paprumassasta (!) ,sukkatrikoosta ja muista kierrätysmatskuista (=halpoja materiaaleja!!) . Oikein rupes syyhyttää kaikki tekeminen taas ja ideoita suorastaan säteili korvista.Mies voivotteli hiljakseen kun arvaa joutuvansa jonkin sortin pyöritykseen varsinkin nyt kun saapi toimia mun käsinä :) (vaan ei toi ukko-kulta oikeesti pahakseen pane). Huomenna jos olen parempi niin käydään siellä kierrätyksessä ja houkuttelen äijän katsomaan hyllyjä läheiseen jyskiin ja vielä käydään kirpparilla.

Mun on pakko päästä tekeen jotain!!!!

sain sentään parit pöksyt muksuille lyhennettyä.Ne on kanssa tällästä pyöreämpää sorttia kuin äiteensäkin, joten housut pitää olla kooltaan isot ja tietty liian pitkät. Ihan hyvin tuli lyhennykset,että kärsii pihalla pitää. Miehen housut jäivät huomisen touhuiksi kun piti mennä hurjaa remonttia katsomaan.

Ei vaan nyt meen sänkyyn ennen kuin nukahdan tähän.Kattellaan mitä huominen tuopi tullessaan :)