Viikonloppu on mennyt varsin nopsaan noiden askarteluiden parissa. Eilistä ei lasketa kun olin tavallista kipeämpi; se on tää flunssa-pentele, joka ei vaan hellitä...*höh*
ATC-kortteja olen vääntänyt lähes sormet verillä. Tarkoitus oli saada jotain hienoa aikaiseksi Sailalle.Kuusi parasta lähtee sinne huomenna.Muista räpellyksistä laitan kuvat kun kerkiän.

Pari korttia tilattiin, miehelle ja naiselle molemmille 70v. synttärikortit.Tällä kertaa on kuukausi aikaa (joka tosin menee silmänräpäyksessä).Idea on samoin tarvikkeet, aika puuttuu -muka...

Syömispuolella semmosta,että viikolla on mennyt yhen pussin päivävauhtia.Kotona olen  lähinnä ryypiskellyt. Perjantaina oli pakko uhrautua ja syödä pois vanha hernesoppa (ruokaa ei saa heittää roskiin- jokaisen tuhtimman mamman perusperiaate :D ).Lauantaina en ottanut pussia lainkaan vaan söi HK:n tonnikalasalaatin (sitten vartin päästä kun olin suurimman osan ällöpaprikoista nyppinyt pois). Laskujen mukaan viikonlopun päivittäinen kalori määrä on jäänyt alle tuhanteen.Juotavana on ollut teetä,mehua,limpparia ja vettä. Näistä mehu on ollut se kaloripitoisin, sillä limsa on sitä laittia, mehunkin olen lantrannut hiilihappoveteen (on kumma kyllä ihan hyvää?!)
Uusi vaaka näytti tänä aamuna 82,8 kg. Vanha vaaka näytti melkein kolme kiloa liian vähän,joten lähtöpaino oli himpan alle 86kg. Jotenkin olisin kuvitellut,että viikossa lähtisi enemmän kuin kolme kiloa,mutta toisaalta mä en ole liikkunut yhtään. Päivän liikunta tulee siitä kun pyöräilen töihin ja takas- matka on huimat 1,2km suuntaansa...Ja toiseen suuntaan voi puolet matkasta rullata vapaasti.
Tänään on mennyt kaksi hapankorpunpalaa maksamakkaralla (n. ruokalusikallinen mähnää). Nälkä ei ole, mutta edelleenkin huomaan kaipaavani ihan vain sitä mässytystä.Kylläpä se onkin sitkeesti kiinni.Tupakoinnin lopettaminenkaan ei ollut näin hankalaa...? Helpottaa tietty paljon,ettei mun tarsi käydä kaupassa, vältyn monilta kiusauksilta enkä mielestäni ole pahemmin kiukutellutkaan äijälle kun se ei rahtaa mulle herkkuja.
Vaikuttaakohan se henkinen valmentautuminen jotenkin tähän nälättömyyteen.Jahkasin kuitenkin pitkän aikaa tästä dieetistä ennen kuin ryhdyin tähän "kärsi ja kutistu"-leikkiin.Noh, miten vain ainakin vielä pystyy olemaan iisisti :)

jees, palaillaan
M.