Huhhuijaa...Kaveri on kätilöopistolla vauvaa hakemassa...Pikku epeli vain on sitä mieltä ettei vielä viitteis tulla (on joku juttu vissiin kesken?!). Synnytystä on käynnistelty jo kolmatta päivää eikä vieläkään ole tapahtunut yhtään mitään...Tylsää odotella ja jännittääkin nii pirusti :) Mutta kuuleman mukaan tylsää on sielläkin päässä varmasti potenssiin 1000.
Raskausuutisen kuultua oltiin äijän kanssa sitä mieltä,että ihan selkeesti ovat tyttövauvan vanhemmat- katsotaan nyt mitäs lajia sieltä pukkaa ;D
1250555.jpg
Mitäpä sitä sitten minulle? Ei niin mitään! En ole perkule ees saanut vielä postia. Odotan yhä intopiukkana niitä paketteja,jotka viikonloppuna tilasin. Paitsi äsken huomasinkin yhen virheen, en meinaan tilannutkaan Craftikasta tällä kertaa mitään vaan ostopaikka olikin Heinikka. Odottaminen on tuskaa- tässäkin asiassa...

BLING
Huomenna olisi hampilääkäri. Eipä juuri pelota, mutten hihku riemustakaan. Vaikka itse pistelenkin ja koulutus liittyy mm. neuloihin en saa sen suurempaa tyydytystä noista puudutuspiikeistä,joita h.lääkäri tuikkaa ikeneen. Hyi Fan! se puudutusaine jos mikä maistuu pahalle! Onneksi mulla on sentään inhimillinen hammaslääkäri,joka ottaa huomioon ettei mulla ole sinivalaan suuta eikä se siis aukea metriseksi.

BLING
Mies tuossa naurahti kuivasti kun katsoin mun ja Taiston telmimistä  (tai Taistohan se siinä melskasi ja mä yritin suojella itseäni pahemmilta kolhuilta) "on se kyllä jotenkin ironista- antaa nyt tuommoinen ADHD-mukula reumaatikolle...mautonta huumoria yläkerrasta "
Toinen "mitä mies sanoo"- kategoriaan kuuluva ajatelma: Telkkariohjelmia katsoessaan joku aika sitten äijä mutisi itsekseen "jaahas,mitäs tv:stä tulee...katsotaans...L-koodi, G-piste, ja leffana ranskalainen komediapätkä naisesta,joka kadotti klitoriksensa...sillä lailla. Mihin tämä maailma on menossa?! Päin V****a!"

(Inno tuli tänään- missä on Marko?!)

Apua, Uho sai eilen "tervetuloa kouluun ekaluokkalainen"-papereita...Voi juma! Ettäkö mamman vauva olis jo niin iso?! Missä välissä meidän pikkuruisesta smurffista on venähtänyt harvahampainen jäpikkä?
Mutta ihan kiva näin,mä olen oottanut jo tarpeeksi kauan päästäkseni mukaan vanhempainyhdistykseen. Koulu on kuulopuheiden mukaan hyvä koulu. Myös muksujen täti eli miehen toinen pikkusiskoista on muinoin käynyt ko. koulua. Siellä on ihan nollalinja kiusaamisen suhteen ja mikä parasta siellä on myös "aurinkoluokka" jossa on eri asteisesti olevia kehitysvammaisia lapsia. Se on hyvä juttu- ovathan meillä pojat tottuneet näkemään rulliksia ja kyynärsauvoja,tippapulloja ja pissapusseja, eivätkä siis vähästä hätkähdä, mutta toi lasten yhteen laittaminen varmasti edesauttaa tavislapsia "tottumaan" erilaisuuteen ja siihen, että jos on joku vamma niin ei automaattisesti ole "tyhmä". Poikien kerhoonkin olen muutaman kerran joutunut ottamaan Hra Kepin mukaan ja siellä ne ipanat ovat kyselleet paljonkin ja aina olen jäänyt vastaamaan. Lapset ovat aikas ihania vilpittömine kysymyksineen ;D

BLING
Taisto yllätti eilen iloisesti. Hän ihan itse oli kirjoittanut nimensä, ilman kenenkään apua! Mä ihan luulin ettei sitä kiinnostaisi tuommoiset asiat,mutta niinpä vain sälli skriivaili. Ja siitä saa ihan jopa selvänkin. Luonnollisesti säästin tuon pienen paperiliuskan:D Täytyykin alkaa tarkkailemaan josko tuo haluisi alkaa enemmän harjoittelemaan aakkosia. Nyt ne ovat vielä hiukan hakusessa.

BLING
Haettiin siis ne kilikellot. Toisen laatikoista olen ehtinyt purkaa. Aika paljon oli poismeneviä- enimmäkseen säilytän noita messinki(?)kelloja. Ekassa laatikossa oli yhteensä 101 kelloa. Niistä kuvat:
1250671.jpg
1250672.jpg
1250674.jpg
Sitten olisi vielä se toinen laatikko.Se on kyllä huomattavasti pienempi. Kuten arvata saattaa poitsut ovat tykänneet hurjasti noista kelloista- naapurit eivät...

BLING (viimeinen tänä iltana/yönä)
Viikonloppuna meinaan korjata mun tukan.Ainakin yhdestä kohtaa rasta on alkanut harottaa ja näyttää purkautuneelta- siihen päälle pitäisi keksiä jotain. Mulla on kyllä mustaa,pinkkiä ja valkoista tukkaa kotona, niistä varmaan saisi jotain. Lisäksi pitäisi kokeilla niputtaa tukkaan nuo turkoosit ostetut valmisrastat-ne on ihanan väriset! Kaikkea "pitäisi" taas v.lopun aikana,mitään tuskin saan tehtyä...

Ötyä nyt,
M.